Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (50)

KU Leuven (32)

Hogeschool Gent (30)

UCLL (29)

VIVES (27)

AP (19)

Thomas More Mechelen (17)

Odisee (16)

UGent (16)

KDG (15)

More...

Resource type

book (50)

audio (4)

film (1)

image (1)


Language

Dutch (28)

English (9)

French (9)

German (2)

Undetermined (2)


Year
From To Submit

2020 (1)

2019 (1)

2018 (1)

2016 (2)

2015 (1)

More...
Listing 1 - 10 of 50 << page
of 5
>>
Sort by

Multi
Wijzer Engels voor bedrijf en beroep
Authors: --- ---
ISBN: 9789462931718 Year: 2016 Publisher: Almere IntertaaL

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

- handig naslagwerk voor op het werk, school of thuis- in een oogopslag de belangrijkste Engelse formuleringen voor bedrijf en beroep met de Nederlandse vertaling- uitklapkaart met handig A4-formaat


Book
Les médias dans les affaires : "Intercom S.A."
Authors: ---
ISBN: 9030164808 Year: 1997 Publisher: Deurne Plantyn

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Zakelijke communicatie : schriftelijk
Author:
ISBN: 9789043015196 9043015199 Year: 2008 Publisher: Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Zakelijk schrijven &#13;&#13;Zakelijke correspondentie &#13;&#13;Commercieel schrijven &#13;&#13;Zakelijke verslaglegging &#13;&#13;'Nieuwe' media&#13;&#13;


Book
Handboek Zakelijk Engels
Authors: ---
ISBN: 9012105501 Year: 2004 Publisher: Den Haag Sdu

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het Handboek zakelijk Engels is een onmisbaar naslagwerk voor dagelijks gebruik van het Engels in de moderne internationaal georiënteerde organisatie. Het biedt hulp bij het schrijven van brieven, CV's, e-mails, websites en rapporten, het geven van presentaties, vergaderingen, onderhandelen en het voeren van (lastige) telefoongesprekken in het Engels. Daarnaast wordt speciale aandacht besteed aan het gebruik van Engels in marketing, PR en HRM en aan verschillende stijlen in verschillende media. Het handboek staat bovendien vol handige weetjes en feitjes over culturele aspecten, taalkundige valkuilen en sociale vaardigheden met een Engels tintje. Ook het gebruik van het Engels als internationaal communicatiemiddel komt ruim aan bod, evenals de verschillen tussen de Britse en Amerikaanse variant. Dit helder geschreven boek is onontbeerlijk voor iedereen die in zijn werk in meer of mindere mate met het Engels wordt geconfronteerd of studenten die hier in de toekomst mee te maken gaan krijgen. InhoudDEEL I: Engels op de werkvloer 1. Inleiding 2. Corresponderen 3. Rapporteren 4. Telefoneren 5. Presenteren 6. Vergaderen 7. Onderhandelen 8. De arbeidsmarkt: werven van personeel en solliciteren 9. Communiceren met de buitenwereld: brochures, persberichten en websites 10. Sociale gelegenheden DEEL II: Taalkundige valkuilen 11. Grammatica 12. Spelling 13. Leestekens 14. Woordkeuze 15. Verschillen tussen Brits en Amerikaans Engels DEEL III: Verbeter uw stijl 16. Helder en concreet formuleren 17. Structuur verhelderen 18. Algemene ptincipes van correcte stijl DEEL IV: Bijlagen


Multi
Mail : workbook : efficient business communication
Authors: --- --- ---
ISBN: 9028928014 9028928030 9028928022 Year: 2002 Publisher: Kapellen Pelckmans


Book
Commercial correspondence and communication : workbook
Authors: --- ---
ISBN: 9028925643 9028925627 9028925635 Year: 1998 Publisher: Kapellen Pelckmans


Book
Market Leader Extra Upper Intermediate
Authors: --- ---
ISBN: 9781292134819 Year: 2016 Publisher: Pearson Longman

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Zakelijke communicatie : schriftelijk
Author:
ISBN: 9789043023498 Year: 2012 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Zakelijke communicatie, Schriftelijk sluit naadloos aan bij het hedendaagse competentiegerichte onderwijs. Per hoofdstuk wordt helder aangegeven welke van de, door de hbo-raad geformuleerde competenties, wordt ontwikkeld.Het boek behandelt alle onderwerpen die voor het opstellen van effectieve teksten van belang zijn. Het begint bij de basis: taalbeheersing, structureren, formuleren en doelgroepgericht schrijven. Vervolgens is er aandacht voor tekstvormen als correspondentie, rapporten en verslagen. Ten slotte speelt het schrijven voor nieuwe media een belangrijke rol. Wat zijn daarbij de verschillen met traditionele teksten en welke aandachtspunten zijn er voor het schrijven voor nieuwe media ?Nieuw in deze editieDeze derde editie van Zakelijke communiceren, Schriftelijk wordt aangevuld met de 4 aspecten van de boodschap in hoofdstuk 1 en een hoofdstuk over het schrijven van rapporten en scripties. Bovendien is de casuïstiek vernieuwd aan het begin van elk hoofdstuk, waarbij ook casuïstiek uit de publieke sector is opgenomen.bron : http://www.pearsoneducation.nl

Listing 1 - 10 of 50 << page
of 5
>>
Sort by